Při neděli

24.05.2015 19:56

Dobrý den, po odmlce vás zdravím a přeji hezký den.

   V pátek jsem se zúčastnila přednášky "Respektovat a být respektován". Knihu jsem již četla, ale setkání s lidmi podobně smýšlejícími je vždy velkou vzpruhou a osvěžením. Bylo to opravdu velmi příjemné setkání, a opět jsem se utvrdila v tom, že cesta, kterou jsem nastoupila a myšlenky, které se snažím prosadit, nejsou utopií osamělého blázna:).
   Dnes jsem ukončila kurz Montessori pedagogiky a jsem opět plná dojmů, nejraději bych hned zítra vběhla někam do školy  a ukázala dětem, jak poutavá výuka může být. Už několikrát jsem od vás dostala signály o tom, že byste rádi hovořili s někým, kdo již ve škole s tímto programem pracuje. Mám pro vás dobrou zprávu, lektorka Zuzana Préma, která je učitelkou Montessori a také lektorkou pro nové učitele, přijala mé pozvání do Nové Paky. Bohužel není volná v termínech setkání, která plánuji na 4. a 6. června v Nové Pace a na Pecce, a proto, potvrdí-li mi termín, ve kterém by se mohla dostavit do Paky - bylo by to poslední týden v červnu - , pozvu vás ještě na jednu schůzku. V souvislosti s touto návštěvou jsem vás chtěla poprosit o zpětnou vazbu, zda byste měli zájem setkat se s touto výjimečnou ženou. Také vás, jako vždy, prosím o šíření těchto zpráv, protože osud uvedení naší školičky do provozu je, samozřejmě, závislý na počtu dětí. Ale o tom jsem se již zmiňovala v jiném příspěvku. Zároveň vás znovu prosím o sdílení fb stránky margeritka, na níž je také odkaz na www.margeritka.com. Je naším společným zájmem, aby se pár dětí našlo.
Děkuji vám za vaši přízeň a přeji krásný týden, Eva Chudobová

—————

Zpět


Kontakt

Mgr. Eva Chudobová

Pecka 403
Pecka
50782


775735449